رهبری و کارمندان ایمان خود را در مدیریت عملکرد سنتی از دست داده اند. تقریبا نیمی از متخصصان منابع انسانی می گویند که مدیریت عملکرد اتلاف وقت است. و تنها 29 درصد از کارمندان معتقدند HR در واقع به آنها کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشند.از آنجا که سازمان ها شروع به تغییر روش های مدیریت عملکرد قدیمی ، مانند بررسی های سالانه و رتبه بندی های پشته (اعتبار خوب) می کنند ، آنها را جایگزین مکالمات کوچینگ  مدیر و کارمند در زمان واقعی و مداوم می کنند. اما یک مشکل وجود دارد – مدیر بودن واقعا سخت است.

در حقیقت ، آخرین تحقیق ما نشان داد که تنها یک سوم مدیران احساس می کنند می توانند به افراد کمک کنند تا تغییر کنند و کمتر از 10 درصد اعتقاد دارند که آنها می دانند که چگونه می توانند به تغییر پایدار رفتار کمک کنند.این که آیا شما کاملاً به روشهای مدیریت چالش برانگیزتر حرکت کرده اید یا اولین قدم خود را در این سفر برداشته اید ، مسئولیت رهبران منابع انسانی برای آموزش و پشتیبانی از مدیران به عنوان کوچ ها  کارمندان به عملکرد بالا است.

بنابراین ، چگونه می توانید مدیران خود را به کوچ ها  با اعتماد به نفس تبدیل کنید؟ چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مکالمات آنها با کارمندان برای بهبود کارایی درگیر بوده و تلاش می کنند؟ با ارائه پشتیبانی ، منابع و راهنمایی های لازم برای توسعه خود و مردمشاناین که آیا شما کاملاً به روشهای مدیریت چالش برانگیزتر حرکت کرده اید یا اولین قدم خود را در این سفر برداشته اید ، مسئولیت رهبران منابع انسانی برای آموزش و پشتیبانی از مدیران به عنوان کوچ ها  کارمندان به عملکرد بالا است.

بنابراین ، چگونه می توانید مدیران خود را به کوچ ها  با اعتماد به نفس تبدیل کنید؟ چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مکالمات آنها با کارمندان برای بهبود کارایی درگیر بوده و تلاش می کنند؟ با ارائه پشتیبانی ، منابع و راهنمایی های لازم برای توسعه خود و مردمشاندرس مهمی را که مدیران شما باید یاد بگیرند ، چه کاری می توانید برای پشتیبانی از آنها انجام دهید ، و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که هر مکالمه برای بهبود عملکرد فردی و تعامل تیمی کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00