ارتباط متقابل بین کوچ و مراجع
نزدیک شدن به مکالمه ما به عنوان یک تمرین معنوی و زندگی یکدیگر به عنوان یک اثر هنری ، هدف اصلی یادگیری این ماژول است ، و این پایه و اساس کل آموزش پیشرفته برای کوچینگ تسلط را ایجاد می کند
نزدیک شدن به هنر با آرزوی درک کامل آن به معنای نزدیک شدن به آن با احترام نسبت به آنچه در خلقت انسان الهی است و با اعتقاد به این که این قدرت را دارد که ما را بالاتر از امور روزمره قرار دهد و ما را از راز و شگفتی روح انسان آگاه کند ، . انجام این کار طلبکارانه است: به نظم ، تمرین و آمادگی نیاز دارد.
غذای اندیشه: اگر ما می خواهیم مکالمه را به عنوان یک هنر مقدس تمرین کنیم ، با تمام وجود می رویم ، مکالمه ما با دیگران فرصتی را برای ما فراهم می کند تا از اعماق قلبمان گوش کنیم ، حقیقت قلب هایمان را بیان کنیم و حضوری مسالمت آمیز را که از مرکز قلب ماست در برخورد ما به ارمغان بیاورد
روح خود را از تمام محتویات خودش تخلیه می کند تا موجودی را که به آن نگاه می کند ، همانطور که هست ، در تمام حقیقت خود به خود بگیرد. سیمون ویل
کارل راجر از سه عنصر برای ارتباط مراجع-مراجع حمایت می کند: اصالت ، پذیرش و همدلی و اینها می توانند با تسلط شخصی بر حضور ما در 3 جهت پرورش یابند
تمرین حضور توجه: قبل از صحبت کردن ، به صدای درونگوش دهید
تمرین حضور پذیرا: استقبال از همه چیزهایی که با آنها روبرو می شویم
تمرین حضور دلسوزانه: قبل از بیرون آمدن بیرون بروید

________________________________________
کاربرد: ICF ویژگی های زیر را به عنوان معیار گوش دادن فعال شناسایی می کند:
• به دستور کار مراجع و خواسته مراجع توجه می کند و نه دستور کار کوچ برای مراجع
• نگرانی ها ، اهداف ، ارزش ها و اعتقادات مراجع در مورد اینکه چه چیزی امکان پذیر است و چه چیزی ممکن نیست را می شنود
• بیان احساسات ، ادراکات ، نگرانی ها ، اعتقادات ، پیشنهادات و … مراجع را تشویق ، قبول ، کاوش و تقویت می کند.
اینها همچنین ویژگیهای اساسی مکالمه مراجع مداری است.
• مهارتهای گوش دادن معمولاً مرتبط (1) جمع بندی ، (2) تکرار ، و (3) بازتاب معکوس هنگامی که مراجع شفافیت و درک مطلب را نشان می دهد ، ضد تولید هستند ، زیرا این امر عدم حضور توجه را نشان می دهد.
وقتی در پاسخ به آنچه مراجع گفته است ، استفاده مکرر و پیوسته “برجسته سازی” و “چارچوب” وجود دارد ، مکالمه اغلب احساس می کند کوچ به جای رسیدگی به شرایط به مراجع توجه می کند.

“برجسته سازی” و “چارچوب” خط پایین است یا محتوای مراجع را درک می کند به مراجع کمک می کند تا تمرکز کند تا اینکه درگیر محتوای توصیفی طولانی باشد که اغلب “سر و صدای” غیر ضروری را به فضا وارد می کند. نقطه تمرکز به کوچ این امکان را می دهد تا از مراجع برای افزایش آگاهی در مورد نگرانی پشتیبانی کند
سه کلید برای تقویت ارتباط متقابل
• توجه بدون طبقه بندی
• “برجسته سازی” و “چارچوب سازی” معنی دار
• تصدیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00