معرفی کوچینگ تحول گرا و کوچ مستر آکادمی

کوچینگ  نتیجه ای تأثیرگذار و تغییر پایدار را ارائه می دهد ، ذاتاً یک روند بازتابی است که افراد را درگیر می کند تا ابتدا در مورد چگونگی درک واقعیت فعلی خود و ساختن معنا آگاهی کسب کنند. آنها سپس از این تفاهم نوظهور برای ایجاد یک قاب جدید و قدرتمند مرجع برای هدایت اقدامات آینده استفاده می کنند

رویکرد کوچینگ درونی باعث شده تا افراد بتوانند عمیق تر تأمل کنند و ظرفیت تفکر خود را گسترش دهند تا تغییرات مثبتی را انجام دهند که فراتر از موقعیت یا رفتار کنونی است.آکادمی کوچینگ CMA در کوچینگ تحول گرا در سراسر جهان پیشرو است. تعهد برای آماده سازی کوچ ها ، مدیران و رهبران برای ایجاد تغییرات پایدار در هسته اصلی تمرین کوچینگ ما است.کوچینگ که نتیجه تأثیرگذار و تغییر پایدار را ارائه می دهد ، ذاتاً یک روند بازتابی است که افراد را درگیر می کند تا ابتدا در مورد چگونگی درک واقعیت فعلی خود و ساختن معنا آگاهی کسب کنند. آنها سپس از این تفاهم نوظهور برای ایجاد یک قاب جدید و قدرتمند مرجع برای هدایت اقدامات آینده استفاده می کنندآنچه کوچینگ ما را از سایرین در صنعت ما جدا می کند ، رویکرد مبتنی بر علم ما است که براساس تحقیقات تجربی و کار عملی در زمینه عملی ایجاد شده است که اثر مثبتی در ایجاد تغییرات دارد. این یک رویکرد یکپارچه است که علم روانشناسی مثبت و روانشناسی شفاف را با تئوری های یادگیری بزرگسالان پیشرفته ایجاد یک چارچوب منحصر به فرد که برای طیف گسترده ای از زمینه های کوچینگ از جمله کوچینگ اجرایی ، کوچینگ رهبری ، کوچینگ عملکرد ، کوچینگ زندگی و کوچینگ شغلی قابل اجرا باشد ، می آمیزد.فرآیند کوچینگ افزایش آگاهی و تعمیق یادگیری و افزایش ظرفیت یادگیری را تحریک می کند ، این رویکرد انقلابی در درون و خارج از چارچوب اختصاصی ما موسوم به “مکالمه آگاهی – شفافیت – انتخاب” (TM) استفاده می کند. این مکالمه کوچینگ عمیق و متمرکز است که توجه را از موقعیت موقعیت مکانی به آگاهی شخصی سوق می دهد.فرایند کوچینگ باعث تحریک تفکر منعکس کننده می شود و ظرفیت تفکر را برای آگاهی گسترش می دهد و وضوح بیشتری راجع به آنچه آنها را به مشارکت یا عقب نگه داشتن انگیزه می کند ، گسترش می دهد. این امر منحصر به فرد است که نه تنها بر یادگیری بلکه بر فرایند یادگیری متمرکز است. نتیجه: درک بیشتر از آنچه که بیشتر مهم است و واقعاً با نیت آنها مطابقت دارد. مسلح با این درک در حال ظهور ، مسیری آشکار و همچنین توانایی پاسخگو بودن خود در برابر آنچه می خواهند به دست آورند ، ایجاد شده است.  ما می دانیم که توسعه تسلط در کوچینگ و دستیابی به مجموعه مهارتها ، نگرشها و شایستگیهای لازم برای حرفه ای شدن ، نیاز به یک برنامه درسی خواستار دارد که دانش آموز را فراتر از مفاهیم کلاس در زمینه های یادگیری کوچینگ مشارکتی سوق دهد. آنچه برنامه ما را واقعاً تحول بخش می کند این است که ما از مهارت و دانش فراتر می بریم تا تسلط بر حضور کوچینگ داشته باشیم. دانش پذیران ما با هدف ارائه یك فرآیند یادگیری لایه ای با كیفیت ، فرایندی سازنده را طی می كنند كه در آن صلاحیت های کوچینگ جعلی و تصفیه شده است.

CMA Academy

دوره آموزش کوچینگ حرفه ای در عمق ، همه جانبه به شما کمک می کند تا مهارت خود را در کوچینگ توسعه دهید. موسسه کوچینگ ما فرصتی شگفت انگیز به شما می دهد تا مهارت های خود را تحت نظارت صحیح کوچ های حرفه ای تمرین کنید. ما می دانیم که برای تبدیل شدن به یک کوچ عالی ، به تمرین زیادی نیاز دارید. از این رو ، برنامه آموزش کوچ های ما شما را قادر می سازد تا تمرین کوچینگ عمیق را تجربه کنید

با برنامه صدور گواهینامه کوچینگ تحول گرا یک آموزش جامع دریافت خواهید کرد که می تواند به شما کمک کند بهترین کوچینگ شوید. اگر در حال حاضر خدمات کوچینگ حرفه ای را ارائه می دهید ، کوچینگ تحول آمیز ما می تواند مهارت و آگاهی کوچینگ شما را ارتقا بخشد.اگر همیشه میل به کمک عمیق دیگران را داشته اید و در مورد انجام کارهایی که می تواند تفاوت زیادی در زندگی افراد ایجاد کند ، آرزو کرده اید ، به دوره مهارت کوچینگ این آکادمی مشهور کوچینگ بپیوندید.برنامه آموزش مجوز کوچینگ ما توسط فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) – سازمان مشهور جهانی که استانداردهای حرفه ای صنعت کوچینگ را تعیین می کند – تأیید شده است. این که آیا شما فردی هستید که به دنبال تبدیل شدن به یک کوچینگ حرفه ای در کوچینگ اجرایی ، کوچینگ زندگی ، کوچینگ رهبری ، کوچینگ شغلی هستید یا یک رهبر در سازمان هستید که به دنبال ادغام صلاحیت های کوچینگ به عنوان بخشی از رهبری خود هستید ، برنامه آموزش کوچینگ تحول آمیز ما را به شما پیشنهاد می دهد. یک برنامه مترقی و مقیاس پذیر برای رسیدن به هدف و توسعه حرفه ای شما.برنامه “کوچینگ تحول گرا: فعال کردن تغییر پایدار” برای 225 ساعت آموزش کوچینگ تصویب شده است و شامل 3 سطح مختلف است که کلیه شرایط لازم برای تاییدیه PCC ، ACC و MCC را به طور کامل برآورده می کند.

تعهد برای کمک به رهبران و کوچینگ برای ایجاد تغییری عمیق و پایدار ، در هسته اصلی تمرین کوچینگ ما است.

از طریق فرآیند تقویت آگاهی و تعمیق یادگیری حاصل می شود ، این با سایر روشهای کوچینگ که رویکرد تاکتیکی یا درمانی را به کار می گیرند ، متفاوت است و در عیب یابی یا حل مسئله مفید است. از طریق مکالمات کوچینگ عمیق و متمرکز ، جابجایی از آگاهی از متن به خودآگاهی ایجاد می شود و پرده از چگونگی ساخت معنی می گیرد.

نتیجه: درک بیشتر از آنچه واقعاً مهم است و چگونگی هماهنگی با آنچه واقعاً می خواهند. مسلح با این تفاهم نوظهور ، مسیر مشخصی ایجاد می شود ، همراه با توانایی پاسخگو بودن خود در برابر آنچه می خواهند بدست آورند.

تأیید شده توسط فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) ، سازمان مشهور جهانی که استانداردهای حرفه ای صنعت کوچینگ را تعیین می کند ، برنامه آموزش کوچینگ تحول آمیز ما یک رویکرد شگفت انگیز و قدرتمند ارائه می دهدکه منحصر بفرد است.

فرایند ما با رویکرد تازه و پیشرو ، امکان تغییر در ماندگاری معتبر را فراهم می کند. پس از اتمام آموزش ، مدرک کوچ حرفه ای دریافت خواهید کرد. به عنوان فارغ التحصیل آکادمی ، می توانید 75 ساعت آموزش کوچینگ را کسب کنید و الزامات مربوط به تاییدیه نامه را برآورده کنید که به شما امکان می دهد برای عضویت و تاییدیه ICF اقدام کنید.

این دوره آموزشی با صدور گواهینامه شامل دوره منتور کوچینگ مورد نیاز ICF برای دریافت از تاییدیه نمی باشد. آکادمی ما بسته آموزشی را ارائه می دهد که شامل برنامه صدور گواهینامه و مدرک رسمی کوچینگ است.

آموزش کوچینگ حرفه ای

دوره کوچینگ حرفه ای به منظور ایجاد و بهبود اثربخشی کوچینگ شما طراحی شده است تا بتوانید به طور موثر افراد یا گروه ها را کوچ کنید. کوچ هایی که دارای گواهینامه کوچینگ حرفه ای هستند بسیار ماهر هستند که به آنها کمک می کند تا به مشتریان خود در بهبود زندگی ، روابط و عملکرد شغلی کمک کنند.

کوچینگ تحول آمیز: امکان تغییر پایدار

همانطور که تمرین کوچینگ را دنبال می کنید ، می خواهید برنامه ای با استاندارد بالا ، روش اثبات شده و شناخت جهانی داشته باشید. توسط یک کوچ معتبر بین المللی (MCC) با بیش از 20 سال تجربه مدیریت رهبری جهانی تسهیل می شود ، می توانید اطمینان حاصل کنید که بالاترین استاندارد آموزش را دریافت خواهید کرد.

  • مکان: تهران
  • آموزش سطح 1: آموزش اصلی کوچینگ حرفه ای
  • اعتبار دهی ICF: ACSTH برای 75 ساعت آموزش کوچینگ
  • قالب آموزش: 3 روز در شهر تهران + 10 جلسه عملی نظارت شده آنلاین
  • پس از اتمام دوره آموزش کوچینگ ، شما با 75 ساعت تمرین کوچینگ مصوب ICF تحت برنامه معتبر ASCTH ادامه خواهید داد. . شما گواهی را به عنوان کوچ حرفه ای معتبر دریافت خواهید کرد که صلاحیت شما را برای عضویت در ICF و گرفتن اعتبار تایید می کند.
  • با ما تمرین کنید و صلاحیت کوچینگ را بدست آورید تا افراد بتوانند تغییر قدرتمندی در تفکر خود تجربه کنند.

تسلط شخصی و دستیابی به اعتبار حرفه ای

کوچینگ که نتایج تأثیرگذاری را ارائه می دهد ، ذاتاً یک روند بازتابی است که افراد را در ابتدا آگاهی می بخشد ، و سپس با استفاده از این تفکر نوظهور ، برای ایجاد یک قاب جدید و توانمند برای هدایت اقدامات آینده استفاده می کند. چارچوب تحولي اختصاصي ما از ظرفيت شما براي كمك به افراد براي تجربه آزادي و مسئوليت واقعي در جسورانه جسورانه در آينده اي كه مي خواهند خلق كنند ، حداكثر مي شود. آنها آنها را در یک سفر یادگیری درگیر می کند که خرد و اندیشه آنها را از درون بیرون می کشد تا به پتانسیل واقعی آنها دسترسی پیدا کند.

محبوبه مظاهری
ایران بیزینس پارتنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00