استعداد شناسی

چرا استعداد شناسی مهم است ؟

آيا تا به حال اين سوال براي شما پيش آمده که چرا انسان ها در شرايط يکسان زندگي تحصيلي، شغلي و اجتماعي؛ بهره وري, عکس العمل و نتايج يکساني را نشان نمي دهند؟

چه عواملي هنوز براي ما شناسايي نشده است که نقش پايه آن را در عملکرد و نتايج کاري انسان ها را ناديده گرفته ايم؟ و کجا مي بايست به دنبال اين مهم بگرديم؟

در برخورد با انسان ها، آيا تا به حال در مقابل اين پرسش قرار گرفته ايد که چه ارتباطي بين شخصيت دروني انسان ها و موقعيت شغلي آنها وجود دارد؟
به راستي به صرف داشتن تجربه و تحصيلات، نتايج کاري افراد يکسان خواهد بود؟
در مقابل هزاران انسان جوياي کار در شرايط يکسان دانش و تجربه، دارا بودن کدام تیپ شخصيتی مي تواند معادلات را برهم زند و شما را به انتخاب فرد اصلح نزديک سازد تا شما بتوانيد در سايه آن بهره وري سازمان خود را افزايش دهيد.

هر سال ميليون ها انسان تغيير شغل  مي دهند. اغلب اشخاص در طول مدت زندگي خود، سه تا پنج بار شغل خويش را عوض مي کنند. تغيير شغل مي تواند به شدت پر استرس باشد و چيز عجيبي نيست اگر يک تغيير شغل, هم برای کارمند و هم برای کارفرما چندين ماه وقت بگيرد.

استعداد شناسی به افراد کمک میکند تا هم نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسند و هم در شغل خود انتخابی مناسب داشته باشند .

ما تلاش ميکنيم تا از فرد اطلاعات بيشتری آن هم در حوزه  تیپ شناسی و روانی شخصیتی به دست آوريم تا بتوانيم نتايج بهتری را در آینده برای او متصور شده و احتمال وقوع این نتایج را نیز بالا ببریم.

برای شناخت استعدادهای خود با ما تماس بگیرید.

 

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00