سبک یادگیری مراجع و تاثیر آن بر نتیجه جلسه کوچینگ

همانطور که رابطه خود را با مراجع توسعه می دهید ، باید سعی کنید بهترین روش برای کمک به آنها را ارزیابی کنید. همه افراد متفاوت یاد می گیرند ، برخی از دیگران تجسمی تر و بعضی دیگر کینستزی (یادگیری با انجام دادن) و برخی دیگر با خواندن و نوشتن بهترین یادگیری را می گیرند.

هنگامی که متوجه شدید کرده اید مراجع شما چگونه می آموزد ، از اطلاعاتی که در طول جلسات خود جمع کرده اید استفاده کنید تا رویکردهای مربوط به هر مراجع را تنظیم کنید. بعد از مدتی می توانید برنامه هایی را که در گذشته از آنها استفاده کرده اید انتخاب کنید ، آنرا محک بزنید و از نسخه مجدد متناسب با سایر مراجعان استفاده کنید.

ارتباط موثر

به عنوان مثال اگر مراجع در شروع جلسه بازخورد مشکل دارد ، ممکن است شما نیاز به ارزیابی روش آنها داشته باشید. شما می توانید به عنوان کارمند یک جلسه بازخورد را با آنها بازی کنیدبه آنها توضیحاتی در مورد نقش آفرینی بدهید. اطمینان حاصل کنید که آنها می دانند شما چه کاری انجام می دهید ، چرا انجام می شود و هدف از انجام آن است. به این ترتیب مراجع شما می تواند روش شما را بخرد و از آن بهتر یاد بگیرد.

پس از پایان بازی با نقش آفرینی ، یک جلسه بازخورد برای رسیدگی به هر مسئله ای برگزار کنیدایجاد هدف با مراجع مهم است. مانند ایجاد یادگیری متناسب ، باید اهداف را برای هر مراجع تنظیم کنید. فرایندی برای نظارت بر پیشرفت آنها باید تدوین شود و جلساتی برگزار شود تا اطمینان حاصل شود که شما آنها را مسئول اقدامات مورد بحث قرار می دهید.کوچینگ  موثر همه چیز در مورد گوش دادن و ایجاد یک رویکرد خاص برای هر شخص است.

صداقت از طرف کوچ و مراجع در ارتباطات باعث موفقیت بیشتر برنامه کوچینگ  خواهد شد. چیز دیگری که باید بخاطر بسپارید اگر می توانید یادگیری را با سرگرمی همراه کنید و به آنها بیاموزید که در حین مدیریت مردم سرگرمی داشته باشید ، تصور ماندگاری ایجاد کرده و همزمان رهبران مؤثر ایجاد خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00