تغییر پایدار واقعی نیاز به نگاهی درونی دارد
کوچینگ نتایج تأثیرگذار و تغییرات پایدار را به وجود می آورد. ذاتاً یک فرآیند بازتابی است که در آن افراد ابتدا به آگاهی از نحوه درک واقعیت موجود و ساخت معنا می رسند. سپس آنها از این درک جدید برای ایجاد چارچوب ذهنی جدید و قدرتمند برای هدایت اقدامات آینده استفاده می کنند.
رویکرد کوچینگ تحول گرا باعث می شود که فرد عمیق تر تفکر و تأمل کند و ظرفیت فکری خود را برای ایجاد تغییری مثبت و فراتر از شرایط موقعیتی یا رفتاری گسترش دهد.
آکادمی کوچ مستر بدون شک پیشرو در کوچینگ تحول آفرین در سراسر جهان است. تعهد برای آماده سازی کوچ ها و رهبران برای ایجاد تغییرات پایدار ، هسته اصلی آموزش کوچ ها ما است.
یک روش اثبات شده در تمرین و عملکردها
آنچه آموزش کوچ های ما را از سایر آموزشگاه ها متمایز می کند ، رویکرد مبتنی بر علم ما مبتنی بر تحقیقات تجربی و کارهای عملی برای تحقق تغییرات مثبت است. این یک رویکرد تلفیقی است که علم روانشناسی مثبت گرا و روانشناسی فرا شخصی را با نظری ههای پیشرفته یادگیری بزرگسالان ترکیب می کند و یک چارچوب منحصر به فرد ایجاد می کند که برای طیف گسترده ای از تخصص های کوچینگ از جمله کوچینگ اجرایی ، کوچینگ رهبری ، کوچینگ عملکرد ، کوچینگ زندگی و کوچینگ شغلی قابل استفاده است.
یک رویکرد تازه و پیشرفته که امکان ایجاد تغییرات پایدار را فراهم می کند
این رویکرد تحول گرا که از طریق یک فرآیند افزایش آگاهی و تعمیق یادگیری به دست آمده است ، از چارچوب اختصاصی ما استفاده می کند که به عنوان مکالمه آگاهی-شفافیت انتخاب (TM) شناخته می شود. این مکالمه کوچینگ عمیق و متمرکز است که توجه را از آگاهی از شرایط به آگاهی فردی منتقل می کند.
چه چیزی آکادمی کوچ مستر را به عنوان گزینه مطلوب برای تکمیل آموزش کوچینگ خود انتخاب می کند؟
ما می دانیم که توسعه مهارت در کوچینگ و به دست آوردن مجموعه ای از مهارت ها ، نگرش ها و شایستگی های لازم برای حرفه ای شدن واقعی ، نیاز به یک برنامه درسی ویژه دارد که دانش پذیررا فراتر از مفاهیم کلاس به درون زمینه های عیق یادگیری کوچینگ مشارکتی سوق دهد.
آنچه باعث می شود برنامه ما واقعاً دگرگون کننده باشد این است که ما از مهارت و دانش فراتر می رویم و به مهارت کوچینگ می رسیم. این یک فرایند یادگیری لایه ای با کیفیت را فراهم می کند که در آن دانش پذیران ما فرآیند شکل گیری صلاحیت های کوچینگ را طی می کنند.
بستر بین المللی یادگیری
با کوچ ها و رهبران سراسر جهان در ارتباط باشید تا شبکه بین المللی کوچینگ خود را برای همکاری توسعه دهید
یادگیری غنی ، متنوع و بین فرهنگی را تجربه کنید که شما را به عنوان یک شهروند بین المللی آماده و قرار می دهد
فرصتی برای جمع آوری تجربه کوچینگ و بازپرداخت از طریق بنیاد SAY ما ، یک موسسه خیریه غیرانتفاعی که کوچ ها حرفه ای ارائه می دهد

طراحی جامع آموزشی
یادگیری سریع با استفاده از کارگاه های یادگیری ، کارگاه های عملی ، کارگاه های تمرین رو در رو، کارگاه های سوپرویژن و منتور کوچینگ دقت طراحی شده تا مهارت کوچینگ خود را توسعه دهید.
تمامی فیلمهای کارگاه ها ، جزوات، پادکست ها در سایت آموزش آنلاین و در پنل دانش پذیران بارگذاری شده و دسترسی مادام العمر به کتابخانه ای از منابع یادگیری ، ابزارهای کوچینگ و الگوهای عملی کسب و کار به دانش پذریران داده می شود.

توسعه مداوم حرفه ای
-پشتیبانی گسترده پس از آموزش از طریق وبینارهای ماهانه
-می توانید عضوی از جامعه کوچ های بین المللی در حال گسترش شوید و به عنوان مربی دانش پذیران با دانش پذیران جدید ارتباط برقرار کنید تا آنها را در مسیر یادگیری خود حمایت کنید.
– تمدید اعتبار خود از طریق مشارکت استراتژیک ما با انجمن کوچ ها آسیا و اقیانوسیه (APAC) واحدهای آموزش کوچ ها (CCE) را کسب کنید.
برای ایجاد مهارت های کوچینگ بهترین آموزش را از حرفه ای ها کسب کنید
دوره آموزش کوچینگ حرفه ای عمیق و همه جانبه ما به شما کمک می کند تسلط خود را در کوچینگ توسعه دهید. موسسه کوچینگ ما به شما فرصتی شگفت انگیز می دهد تا مهارت های خود را تحت نظارت صحیح کوچ ها حرفه ای تقویت کنید
ما می فهمیم که برای تبدیل شدن به یک کوچ عالی ، نیاز به تمرین زیادی دارید. از این رو ، برنامه آموزشی کوچینگ ما به شما این امکان را می دهد تا تمرین کوچینگ عمیقی را تجربه کنید.
با برنامه صدور گواهینامه کوچینگ تحول گرا ، شما آموزش جامعی خواهید دید که می تواند به شما در تبدیل شدن به بهترین مربی کمک کند.
اگر در حال حاضر خدمات کوچینگ حرفه ای ارائه می دهید ، کوچینگ تحول آفرین ما می تواند مهارت و آگاهی کوچینگ شما را افزایش دهد.
اگر همیشه تمایل به کمک واقعی به دیگران را داشته اید و آرزو داشته اید که کاری را انجام دهید که می تواند تفاوت بزرگی در زندگی افراد ایجاد کند ، به دوره مهارت کوچینگ این آکادمی کوچینگ مشهور و معتبر بپیوندید.
برنامه آموزش کوچینگ پیشرو و مقیاس پذیر
برنامه آموزش صدور گواهینامه کوچینگ ما توسط فدراسیون بین المللی کوچ ها (ICF) – سازمان مشهور بین المللی که استانداردهای صنعت کوچینگ حرفه ای را تعیین می کند ، تأیید شده است. آیا شما فردی هستید که به دنبال تبدیل شدن به یک کوچ حرفه ای در کوچینگ اجرایی ، کوچینگ زندگی ، کوچینگ رهبری ، کوچینگ شغلی یا شما یک رهبر در سازمانی هستید که به دنبال ادغام شایستگی های کوچینگ به عنوان بخشی از رهبری خود است ، برنامه آموزش کوچینگ تحول پذیر ما یک برنامه مترقی و مقیاس پذیر را برای پاسخگویی به هدف و پیشرفت حرفه ای شما ارائه می دهد.
برنامه “کوچینگ تحول آفرین: امکان تغییر پایدار” برای 225 ساعت آموزش کوچینگ تأیید شده است و شامل 3 سطح مختلف است ACC ، PCC و MCC و مورد تایید ICF است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00