هنگامی که شما طرح های بزرگ برای حرفه ای خود را، آن کمک می کند تا به عنوان یک مربی و همچنین یک قهرمان. دسترسی به فردی با تجربه، بینش و اطلاعات شرکت نیز می تواند به شما کمک کند که پیش رو باشید.

گاهی اوقات، شما فقط یک فرد نیاز دارید که این مزایا را تحویل دهید – رئیس شما.

“به اشتراک گذاری اهداف خود با رئیس خود ممکن است به عنوان یک گزاره خطرناک ظاهر شود، اما با فکر، می تواند شما را با فرصت بیشتر و ارتباط قوی تر با مدیر خود فراهم کند. این همچنین می تواند ارزش افزوده کارکنان را به شرکت اضافه کند، زیرا کارکنان معمولا با یک شرکت که نشان می دهد که مایل به سرمایه گذاری در توسعه نیروی انسانی خود است، دیگر باقی می ماند. »ایلین واره،

اما اگر شما رئیس ای دارید که برای کمک به شما باز است، چگونه در مورد اهداف خود صحبت کنید بدون این که آنها احساس تهدید و یا دوست داشتن شما را به آماده شدن برای ترک؟ این ترکیبی از زمان بندی، فریم و مهارت های ارتباطی است.

برنامه ریزی

تنظیم خودتان برای موفقیت

رالی می گوید: اگر شما با سرپرست خود برای پذیرفتن آنها به عنوان یک مدافع برای کمک به رسیدن به اهداف خود قدم بردارید، می خواهید خودتان بهترین شانس را برای برخورد با موفقیت داشته باشید. سخنران انگیزشی Tasha Holland-Kornegay، PhD. پیدا کردن یک زمان که برای رئیس شما کار می کند – هیچ مهلت فوری و یا فشار دیگری – و هنگامی که شما قادر به گرفتن طول جلسه شما نیاز به بحث در مورد اهداف خود را.

Holland-Kornegay همچنین می گوید ایده خوبی است که رئیس خود را در مورد آنچه که شما در مورد آن صحبت می کنید، به سرانجام برسانید تا بتوانید در مورد چگونگی کمک به شما فکر کنید. به تازگی یکی از کارکنان او برای گفتگو درباره رشد حرفه ای خود به او رسیده است.

این کارمند با تمرین فزاینده ای مشغول به کار بوده است، اما Holland-Kornegay خواسته های اضافی که برای این کارمند قرار داده شده را درک نکرده است. پس از گفتگو، هلند-کورنیگ پرداختش را تنظیم کرد، و آنها بحثی صادقانه در مورد حرکت حرفه ای خود به جلو داشتند. “[از منظر کارکنان]، من فکر می کنم شما فقط باید تاکتیکی و صادقانه باشید. و همچنین آماده باشید بیا آنجا، بگو چه معنی و معنی آنچه را می گویند و همچنین اجازه دهید که کارفرمایان بدانند، من برای کمک به اینجا آمده ام. من از راهنمایی شما خوشم می آید من نمی خواهم چیزی را دور بریزم.: گفتن چیزهای درست

یاردلی، کارشناس ارشد رهبری پنسیلوانیا، لیز بایواتر، دکترا، نویسنده کم سرعت برای سرعت بخشیدن به: سرب، موفقیت، رشد در جهان 24/7، می گوید، گفتگو درست به عنوان یک عنصر مهم دیگر برای موفقیت است. گذشت زمان فکر کردن در مورد اینکه چگونه رئیس شما ممکن است به شما کمک کند اهداف خود را به دست آورید و آمادگی خود را برای نشان دادن آماده بودن برای تکالیف، آموزش، یا فعالیت های دیگر که می تواند به شما کمک کند تا سطح بعدی را بپذیرید آماده کنید. Bywater توصیه می کند که گفتگو را به شیوه ای مثبت شروع کنید، که کم کم نشان می دهد که برخی از وقت ها برای یادگیری کار خود و در مورد شرکت صرف شده اید. سپس، از ایده هایی برای پیشرفت حرفه ای بپرسید.

جان مولوی قبل از اینکه او به عنوان رئیس جمهور و صاحب سانفورد رز همیار سانتی (کارولینای جنوبی) شود، رئیس شرکت تولیدی جزء با حدود 400 کارمند بود. او یک کارمند را که مالکیت رشد حرفه ای خود را در دست داشت، به کار می گیرد و به Malloy نزدیک می شود که چگونه می تواند در کارش بهتر شود و تبلیغ کند. “او احتمالا با ما تنها 90 روز بوده است. و او وارد شد و گفت: “من می خواهم اطمینان حاصل کنم که همه چیز را درست انجام می دهم. او به یاد می آورد چیزهایی است که من باید انجام دهم تا به شما و به شرکت کمک کنم. »

مالوی شش امتیاز اصلی را نوشت و کارمند پرسید زمانی که آنها می توانند دوباره آنها را بررسی کنند. یک هفته قبل از انتصاب چند ماه بعد، کارمند خواستار یادآوری ملائی از جلسه خود شد. کارمند در جلسه با آنچه که او انجام داده و کمک کرده بود، آماده شد و برای مجموعه بعدی وظایف و فرصت های توسعه آماده بود. مولوی می گوید: اگر یک کارمند چنین نقش فعالی را در توسعه حرفه ای خود داشته باشد، رهبران دشوار نیست که توجه خود را جلب کنند و فرصت های بیشتری را ارائه دهند که در نهایت ارزش شرکت را به ارمغان می آورد.

او می گوید: “اگر آنها نمی خواهند بدانند که اهداف و آرمان های شما چیست، شما برای فرد غلط کار می کنید.”

اجتناب از معادن

Holland-Kornegay می گوید مهم است که اهداف سازمان و رهبری را برای این گفتگو ها درک کنید. می دانید شخصیت رئیس شما و سعی کنید درک کنید چه چیزی ممکن است خطرناک باشد، به خصوص اگر سازمان شما بر روی مسیرهای شغلی تأکید نداشته باشد.

از آنجایی که مکالمات مربوط به آرزوها، شغلی و پولی گاهی اوقات می تواند از نظر روحی یا احساسی باشد، او توصیه می کند که آنچه را که می خواهید بگوید تمرین کنید و احتمالا برخی یادداشت ها را در اطراف نگه دارید تا بتوانید به شما کمک کنید. مدیریت احساسات شما بسیار مهم است، به ویژه اگر از شما درخواست کمک می کنید تا حرفه خود را پیش ببرید و نقش های بزرگتری را ایفا کنید.

شاید شما واقعا کار رئیس خود را می خواهید یا برای یادگیری آنچه که می توانید و سپس کسب و کار خود را شروع کنید. مراقب باشید، Malloy را اخطار. برخی از رهبران با شور و شوق چنین تشویق را تشویق می کنند، اما برخی دیگر ممکن است تهدید کنند. گوش دادن به این که چگونه سرپرست شما درباره افرادی که پیشرفت کرده اند یا به فرصت های دیگر رفته اند، صحبت می کنند تا بدانند که این صداقت چگونه دریافت می شود. همچنین، اگر شرکت شما در حال مبارزه باشد، تحقق بخشیدن به پیشرفت ممکن است چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر شرکت بر روی تعداد دفعات بریدن سر قرار گیرد.

“هر رئیس خوب می گوید:” من می خواهم کسی که بتواند به من کمک کند، بنابراین می توانم پیشرفت کنم. “در شرکت های بزرگتر، این بسیار آسان است. در کمپانی های کوچک، این کمی متفاوت است، اما حتی بسیاری از شرکت های کوچکتر نیز در حال رشد هستند.

هنگامی که مدیران مهارت های مورد علاقه خود را توسعه می دهند و همچنین اهداف بلند مدت حرفه ای خود و زمینه های کسب و کار که برای شما مهم تر است، درک می کنند، آنها می توانند برای تکالیف، پروژه ها، مربیگری و فرصت های دیگری برای به شما کمک می کند مجموعه مهارت های خود را افزایش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00