اناگرام - تست انیاگرامدر علم انیاگرام با توجه به تقسم بندی دقیق شخصیت ها و مجموعه منظمی از ضعفها و تواناییها بر این اساس که در کدام تیپ قرار گرفته اید شما را کاملا با خود و تمام مهارت های شخصیتی خود آشنا می کند که بدین وسیله براحتی می توانید با شناختی که دارید راه و روش کاری، احساسی و انطباق با افراد مورد نظر خود را تنظیم کنید و مهمترین مساله خود را که همان هدف است طرح ریزی کنید.

مشکل بیشتر آدم ها در تعیین هدف و علت عدم موفقیت آدم ها در همین نقطه است. لذا شناخت خود، مهمترین عامل مهارت های ارتباطی و فکری شما می باشد پس به جای اینکه همیشه در این بین بمانید که چرا آدم ها را از خود انقدر دور می کنید یا چرا آزار روحی و فکری شما در برخورد با مسائل زیاد است و چرا در کارهایتان موفق نیستید و چرا شغلی که انتخاب کردید به هیچ وجه دوست ندارید یا چرا در برخورد با کارتان بی انگیزه هستید یا چرا با همسرتان رابطه صحیحی ندارید همین مسئله است و اینجاست که متوجه می شوید اکثر مشکلات از عدم شناخت مجموعه ای از خود است، تکرار می کنم عدم شناخت مجموعه ای است. می توان گفت تنها علمی که توانسته به طور دقیق و کاربردی به ابعاد وجودی شما بپردازد علم اناگرام است.

انیاگرام می تواند در زمینه های مختلفی مانند استخدام شخص مناسب، آموزش مدیران اجرایی در زمینه بهبود روش های مدیریتی ، ارائه خدمات به مشتریان ، به وضوح بیان کردن اهداف کلیدی یک شرکت ، ایجاد یک نیروی موثر تبلیغات،فروش و بازاریابی،هنر و آهنگسازی،مربیان ورزشی و مشاوران حقوقی کاربرد موثری داشته باشد.

این سیستم به مدیران و کارکنان در هر سطح کمک می کند تا درک کنند که 9 دیدگاه و نقطه نظر متفاوت ، 9 سری مختلف از ارزشها ، 9 سبک ارتباطی ، 9 روش حل مساله و 9 الگوی متفاوت تفکر وجود دارد و همه آنها بطور یکسانی مفید و مهم هستند.

تست به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

 

برای انجام تست تیپ شناسی شغلی انیاگرام کلیک نمایید.

فرم ارسال پیام مستقیم به ادمین:

    نام شما (الزامی)

    ایمیل شما (الزامی)

    موضوع

    پیام شما

    فهرست
    سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
    مکالمه را شروع کنید
    سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
    ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
    0:00
    0:00