کوچ مسیر شغلی همراه خوبی برای شما در رسیدن به اهداف و یافتن شغل و ساختن آینده تان می باشد.

او  کمک می کنن تا کارجویان استعدادشان را بشناسند، اهدافشان را توسعه بدهند، نقاط قابل بهبود را شناسایی ، بر موانع فردی غلبه کرده و در انتخاب شغل متناسب با تیپ شخصیتشان با آگاهی و شناخت اقدام نمایند.

شخصی که در جستجوی کار است به نکاتی مانند رزومه، ظاهر، پاسخ به پرسشنامه های استخدامی، شبکه سازی، برنامه ریزی برای اهداف شخصی، استعدادیابی ، تقویت نقاط قابل بهبود، مدیریت استرس و …… باید توجه بکند و کوچ کسی است که با استفاده از تکنیک های کوچینگ و داشتن سالها تجربه در زمینه مدیریت منابع انسانی به کارجو کمک می کند تا با داشتن  چشم انداز روشن به جستجوی هدف شغلی خود برود.

کوچ مسیر شغلی با استفاده از تکنیک های کوچینگ به کارجو کمک می کند تا بداند چه فرایندها و اقدامات حرفه ای برای موفقیت در شناخت فرصتهای شغلی، یافتن پروژه های کاری ایجاد روابط حرفه ای لازم است. او نیازهای جامعه را می شناسد و با توجه به استعداد، مهارت، علاقه و هدف کارجو در دست یافتن او به شغل مناسب کمک می کند.

کوچ مسیر شغلی کسی است که دانش کوچینگ همراه با سالها تجربه در حرفه منابع انسانی و سازمان دارد بنابراین در مواقع مورد نیاز و با اطلاع مراجع  کوچ در نقش مشاور یا منتور نیز برای موفقیت شغلی مراجع با او همراهی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00