شیوه های کارآفرینی حرفه ای، سازمان های سالم را ایجاد می کنند (O’Donnell، 2007).

در سال های اخیر، تحقیق در مکالمات حرفه ای نشان می دهد که ارزش های شیوه های توسعه حرفه ای، به طور کلی، و مزایای مکالمات حرفه ای، به ویژه برای سازمان ها و کارکنان، به ویژه در مقایسه با بررسی عملکرد سالانه.

با وجود این تحقیق، با این حال، بسیاری از سازمان ها از گفتگوهای حرفه ای و دیگر برنامه های توسعه حرفه ای استفاده می کنند و در عوض مسئولیت توسعه حرفه را به طور قاطعانه بر شانه کارکنان قرار می دهند.

تحقیقات Kidd در مکالمات حرفه ای نشان داد که تنها یک سوم از مدیران متعهد به شرکت در فعالیت های توسعه حرفه ای به نفع کارکنان خود هستند. علاوه بر این، هرچند سازمانها معمولا مدیران خود را برای حمایت از شغلی کارکنان در نظر می گیرند، فقط 5 درصد از مدیران برای این کار آموزش می دهند. این آمار نشان دهنده فرصتی است که برای سازمان ها از دست رفته است. نسبتا فعالیت های توسعه حرفه ای ساده، مانند مربیگری، ارائه بازخورد کارمند، و بالا بردن سطح آگاهی در مورد نیازها و برنامه های سازمانی، می تواند فوق العاده در اتصال توسعه کارکنان با اهداف سازمان، افزایش تعامل و تسهیل تلاش اختیاری موثر است.

]: علاقه مند به شنیدن بیشتر درباره کنفرانس هایی که توانایی کارکنان را می سازند؟

با بسیاری از سازمان هایی که به دنبال راه هایی برای تقویت همکاری هستند و فرایندهای بررسی عملکرد خود را موثرتر می کنند، ما استدلال می کنیم که گفتگوهای حرفه ای می تواند مهم ترین استراتژی شما باشد.

در اینجا فقط برخی از مزایای مکالمات حرفه ای برای سازمان و کارکنان شماست.

  1. افزایش آگاهی و همبستگی بین کارمندان و سازمان ها

توسعه حرفه ای با هدف بالا بردن دانش و آگاهی کارکنان از اهداف، قوت ها و ارزش های خود، و شناسایی کارکنان می تواند فعالیت های خود را با کارفرمای فعلی خود که با اهداف، نقاط قوت و ارزش آنها سازگار است، بپیماید. اکتشاف مسائل مربوط به توسعه حرفه ای از قبیل تبلیغات، مأموریت، کار پروژه، حرکت جانبی، کار معنی دار و تعادل کار و زندگی، کارکنان را قادر می سازد تا هماهنگی بین اهداف خود و سازمان های خود را شناسایی و کشف کنند. به نوبه خود، این باعث افزایش تعهد، مالکیت و استعداد داخلی در دسترس سازمان می شود.

مکالمات حرفهای همچنین به افراد اجازه می دهد که انعطاف پذیر تر و سازگارتر شوند، زیرا تنظیم ثابت و بازنشانی اهداف، به کارکنان کمک می کند تا با عدم اطمینان در محل کار و به طور گسترده در صنایع به سرعت در حال تغییر، مقابله کنند. این یک مهارت اساسی برای کارمندان در نیروی کار امروز است.

در نهایت، ادامه مذاکره و مذاکره مجدد از اهداف شغلی افراد، دستیابی به اهداف سازمانی را تسهیل می کند و می تواند برای شکل گیری یک فرهنگ سازمانی مورد استفاده قرار گیرد.

] 2. توسعه مهارت های حرفه ای و سلام-پو

با توجه به زمان برگزاری مکالمات حرفه ای با کارکنان با استعداد، مدیران می توانند ارزش خود را به سازمان اعلام کنند و به اهداف و اهداف شغلی آینده شان کمک کنند. (Butterfield، Lalande & Borgen، 2009).

ابتکارات توسعه شغلی، مانند مکالمات حرفه ای، به کارکنان بالقوه بالقوه کمک می کند تا مهارت ها و مهارت هایی را که کسب و کار اکنون و در آینده نیاز دارد شناسایی و توسعه دهد. این به ویژه برای سازمانهایی که نیاز به کارکنان بسیار ماهر منحصر به فرد در زمینه خاص دارند مفید است.

با توجه به Kidd (2004)، مکالمات حرفه ای منجر به اهداف توسعه کارکنان کارکنان می شود که می توانند برای تعیین فعالیت های توسعه حرفه ای مورد نیاز برای رشد و توسعه کارکنان و سازمانی مورد استفاده قرار گیرند. به نوبه خود، فعالیت های توسعه حرفه ای که از طریق این فرایند شناسایی شده اند، به نظر می رسد که بیشتر به کارکنان مربوط می شود و به این ترتیب احتمال بیشتری برای تعامل کارکنان در یادگیری، انتقال یادگیری به محل کار و توانایی نیروی کار سازمان می شود جستجو می کند

متأسفانه، در حالی که بسیاری از شرکت ها فرصت های آموزشی، ترتیب دادن و توسعه حرفه ای را ارائه می دهند، اغلب در یک روش پراکنده و غیر هماهنگ انجام می شود که بر مهارت ها و قابلیت هایی که سازمان نیاز دارد، به جای تطبیق اهداف و انگیزه افراد با الزامات سازمان برای یک کارمند که به نقش بلندمدت متعهد است، مکاتبات حرفه ای می توانند به آنها کمک کنند تا بدانند که چگونه شغل خود را با نیازهای در حال تغییر سازمان تغییر می دهند و به طور فعال در ایجاد آمادگی برای این تغییرات، شناسایی و توسعه می کنند. به این ترتیب مکالمات حرفه ای می تواند یک ابزار قدرتمند برای ایجاد سازمان های سازگار و سازگار با آینده باشد.

مکالمات حرفه ای، به دلایل روشن، همچنین دارای مزیت افزوده بهبود ارتباط بین مدیران و کارمندان است. جاذبه، حفظ و انگیزه را بهبود می بخشد

تمریناتی که به توسعه کارکنان کمک می کند، با افزایش بهره وری، کاهش غیبت و گردش و کاهش پیشرفت در یک وظیفه عمومی کارکنان به یک سازمان مرتبط است. در یک بازار جهانی که کارگران ماهر کمبود دارند، این شیوه ها حتی مهم تر می شوند.

برنامه های توسعه حرفه ای در محل کار به شرکتها کمک می کند تا کارکنان با کارایی بالا را جذب و نگهداری کنند. تحقیقات Kidd (2004) نشان می دهد که افراد سنین مختلف، جنس ها و سطوح شغلی گزارش دادند که آنها به دنبال مربیگری شغلی و حمایت از توسعه هستند، و این یک جزء جذاب از گزاره ارزشمند یا استراتژی جاذبه است.

به همین ترتیب، مطالعه Kidd نشان داد که کارکنان بیشتر فرصت دارند تا با کارفرمای فعلی خود با فرصت برای توسعه، باقی بمانند. درجه ای که کارکنان از طریق فعالیت هایی مانند مکالمات حرفه ای از کار خود حمایت می کنند تا کار خود را توسعه دهند، با قصد خود برای باقی ماندن با کارفرمای فعلی خود مطابقت داشت. برعکس، در جایی که مکالمات حرفه ای با مدیران اتفاق نمی افتاد، کارکنان احتمال بیشتری داشتند که یک سازمان را ترک کنند.

مکالمات حرفه ای با فراهم آوردن کارکنان با افزایش دانش کار و مسیرهای شغلی درون سازمان، حفظ می شود. اگر کارکنان بتوانند یک مسیر روشن برای توسعه در یک سازمان مشخص را ببینند، احتمالا بیشتر با کارفرمای آنها باقی خواهد ماند.

کمک به رشد، کاهش، برنامه ریزی مجدد و پیگیری

در حوزه بازار رقابتی، جهانی و مخرب که کسب و کارها در حال حاضر در آن فعالیت می کنند، رهبران باید به طور مداوم در حال توسعه ظرفیت های خود و کارکنان خود برای موقعیت سازمان برای موفقیت درک فرصت های بازار باشند (Butterfield، Lalande & Borgen، 2009).

این به این معنی است که سازمان ها باید فرهنگ عملکردی را با افراد مناسب و مهارت های مناسب برای اجرای راهبرد فعلی و آینده کسب و کار، تقویت کنند. مکالمات شغلی به سازمان ها کمک می کند تا این کار را انجام دهند. با برجسته کردن شایستگی های کارکنان، مکالمات حرفه ای (و سایر طرح های توسعه حرفه ای)، ابتکارات برنامه ریزی نیروی کار را به کار می گیرند، از کسب و کار حمایت می کنند تا به اهداف رشد کمک کنند و فعالیت های برنامه ریزی جانشینی را فعال کنند.

به طور مشابه، هنگامی که ترکیب یا اندازه نیروی کار نیاز به تغییر در پاسخ به شرایط بازار دارد، سازمان هایی که با شیوه های توسعه حرفه ای بالغ شده اند، بهتر است برای شناسایی و انتقال کارکنان با ترکیب مهارت مورد نیاز قرار گیرند.

  1. عملکرد کارکنان را افزایش می دهد

به طور کلی، عملکرد سازمانی با فعالیت های توسعه حرفه ای مانند مکالمات حرفه ای، به دلیل توانایی آنها در افزایش انگیزه کارکنان، مثبت بوده است. افراد از بینش و یادگیری به دست آمده از طریق مکالمات حرفه ای بهره مند می شوند، منجر به موفقیت بیشتر و موفقیت حرفه ای در آینده می شود. کارکنان افزایش آگاهی خود و یک دیدگاه واقع بینانه از مهارت و پتانسیل خود.

مطالعات متعدد نشان داده است که عملکرد کارکنان تأثیر مثبتی در زمانی که سازمان آنها فرصت های حرفه ای مناسب را فراهم می کند، تأثیر می پذیرد. به نظر می رسد واضح است که می گویم از این جا، اگر هر یک از کارکنان به پتانسیل کامل خود دست یابند، سازمان بیشتر احتمال دارد که به اهدافش برسد.

خلاصه

همانطور که می بینید، مکالمات حرفه ای بسیار سودمند هستند و ارزش زیادی برای افراد و سازمان ها به ارمغان می آورند.

رهن: ریاننون لووی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00