در حال حاضر همه نگران هستیم و استرس داریم که یکماهه دیگر چه اتفاقی میفتاد؟
سه مادیگر؟ شش ماهه؟ یکسال؟
برای شغلم چیکار کنم؟
چطوری کار پیدا کنم؟
چطوری به روابط اجتماعیم ادامه بدهم؟
پس من شما را دعوت میکنم به تمرکز بر روی داشته ها و نقاط قوت برای پیدا کردن راه حلی که برای آینده برنامه ریزی کنید!
????
داشته های شما چیست؟
توانایی ها، مهارت ها، استعداد
دانش ، تخصص
چه کارهایی بلد هستید؟
در انجام چه کارهایی موفق هستید؟
????
در درون تان برای ابراز وجود چه چیزهای با ارزشی دارید؟
اطرافیان شما را برای انجام چه کارهایی تایید و تشویق می کنند؟
چه اخلاق و رفتار خاصی دارید؟
????
تمرکز روی توانمندیهایتان در شما انگیزه و شوق رسیدن به موفقیت ایجاد میکند و برعکس موانع درونی مانع تصمیم گیری شما برای اقدامات جدید می شود.
????
یادتان باشد که کلماتی به نام تنبلی، بی انگیزگی، بی حوصلگی ، بی انرژی بودن، وجود خارجی ندارد!!!
********************************************************************
این مرد ایتالیایی یک مربی ورزش حرفه ای و دلسوز با تیپ شخصیتی متمایل‌ به رهبر است که استعداد و مهارت مدیریت افراد را دارد.
?‍♀??‍♂
بنابراین با استفاده از تکنیک های مربی گری و کاریزما، براحتی مردم را وادار میکند که در ایوان منزل نرمش کنند و حتی با سوت زدن تذکر داده یا ایراد‌ حرکت نرمشی را رفع میکند.
??‍♂?‍♀
تیپ شخصیتی ذاتی و درونی است و افرادیکه با مطالعه تست ها و کتاب سعی میکنند نقش بازی کرده و خودشان را رهبر و مدیر نشان ندهند، شخصیت #کاریزماتیک ندارند و با یک اشاره نمی توانند افراد تیم را اداره کنند.
معمولا برای جلب توجه، متوصل به حرکات نمایشی، جوک، قربان صدقه، وسایل لوکس، به رخ کشیدن ثروت و تغییر صدا و سخنوری میشوند.
.
رزرو وقت جلسه استعدادیابی/ تیپ شناسی شغلی با ۰۹۳۳۵۷۸۷۵۵۰
https://www.job-coaching.ir
**********************************************************************
#کوچ #مسیرشغلی شخصی است که در کنار تکنیک #کوچینگ دارای تخصص #مدیریت منابع انسانی و #مشاوره_شغلی می باشد.
.
تغییرات شغلی به چند صورت انجام میشود:
انتخاب شغل
تغییر شغل
جابجایی شغلی
ارتقا شغلی
غنی سازی شغلی
تغییر سازمان
تغییر صنف
تغییر وضعیت
….
نکته مهم:
برای تصمیم گیری در مورد انتخاب یا تغییر شغلی چهار بخش باید در نظر گرفته شود که #مهارت_نرم فقط یکی از بخش ها می باشد و به تنهایی کافی نیست!

اگر برای بهبود مسیر شغلی خود تصمیم جدی و آینده نگری دارید حتما در واتساپ به من پیام دهید
۰۹۳۳۵۷۸۷۵۵۰
*******************************************************
در حال حاضر همه نگران هستیم و استرس داریم که یکماهه دیگر چه اتفاقی میفتاد؟
سه مادیگر؟ شش ماهه؟ یکسال؟
برای شغلم چیکار کنم؟
چطوری کار پیدا کنم؟
چطوری به روابط اجتماعیم ادامه بدهم؟
پس من شما را دعوت میکنم به تمرکز بر روی داشته ها و نقاط قوت برای پیدا کردن راه حلی که برای آینده برنامه ریزی کنید!
????
داشته های شما چیست؟
توانایی ها، مهارت ها، استعداد
دانش ، تخصص
چه کارهایی بلد هستید؟
در انجام چه کارهایی موفق هستید؟
????
در درون تان برای ابراز وجود چه چیزهای با ارزشی دارید؟
اطرافیان شما را برای انجام چه کارهایی تایید و تشویق می کنند؟
چه اخلاق و رفتار خاصی دارید؟
????
تمرکز روی توانمندیهایتان در شما انگیزه و شوق رسیدن به موفقیت ایجاد میکند و برعکس موانع درونی مانع تصمیم گیری شما برای اقدامات جدید می شود.
????
یادتان باشد که کلماتی به نام تنبلی، بی انگیزگی، بی حوصلگی ، بی انرژی بودن، وجود خارجی ندارد!!!
????
رزرو وقت جلسه با
۰۹۳۳۵۷۸۷۵۵۰
https://www.job-coaching.ir
*************************************************************
حس خوب یا انرژی مثبت
ناشی از یکرنگی شما با خودتان و دیگران است.
وقتی در درون تان مردم را قضاوت نکنید یا در درون تان خودتان را سرزنش و سرکوب نکنید، #حس_خوب از شما به دیگران منتقل می شود.
و مردم تمایل دارند با شما وارد رابطه شوند.
.
در جلسات مصاحبه استخدامی، مصاحبه کننده متخصص و حرفه ای، کاملا احساس میکند که کارجو ، در چه شرایطی است و چه طرز فکری نسبت خودش و سازمان و جلسه مصاحبه دارد و بخاطر همان حس، برای شناخت بیشتر، سوالات جدی و بیشتری میپرسد یا به کارجو اعتماد میکنیم.
و
در جلسات ارتباط عاطفی، دوستی، خانوادگی هم همین حس نقش مهمی در شکل گیری رابطه دارد.
و
این حس خوب یا بد ، کاملا از طریق افکار و رفتارتان و انرژی که از شما ساطع‌میشود، به دیگران منتقل میگردد.
************************************************************
حس خوب یا انرژی مثبت
ناشی از یکرنگی شما با خودتان و دیگران است.
وقتی در درون تان مردم را قضاوت نکنید یا در درون تان خودتان را سرزنش و سرکوب نکنید، #حس_خوب از شما به دیگران منتقل می شود.
و مردم تمایل دارند با شما وارد رابطه شوند.
.
در جلسات مصاحبه استخدامی، مصاحبه کننده متخصص و حرفه ای، کاملا احساس میکند که کارجو ، در چه شرایطی است و چه طرز فکری نسبت خودش و سازمان و جلسه مصاحبه دارد و بخاطر همان حس، برای شناخت بیشتر، سوالات جدی و بیشتری میپرسد یا به کارجو اعتماد میکنیم.
و
در جلسات ارتباط عاطفی، دوستی، خانوادگی هم همین حس نقش مهمی در شکل گیری رابطه دارد.
******************************************************

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
0:00
0:00