تصور کنید به یک کنفرانس بین المللی میروید، با افراد متخصص صحبت کرده و کارت بیزینس آنها را دریافت می کنید. به اطراف تان نگاه کنید. تعداد زیادی کارت بر روی زمین افتاده است یا حتما به یاد دارید که تعدادی از کارتهای بیزینسی که با زحمت جمع کردید را گم کردید.
حال اگر روش کار خود برای جمع آوری اطلاعات بیزینسی را تغییر دهید از چه روشی استفاده می کنید. یکی از روشهای جمع آوری اطلاعات و ماندگاری در ذهن فرد مقابل گرفتن آی دی اینستاگرام و دنبال کردن فرد متخصص و پیام دادن به او در صفحه اینستاگرام در همان لحظه دیدار می باشد.
فردیکه صفحه کاری شما را دنبال می کند، شما را فراموش نکرده و می تواند پیشینه بیزینسی شما را در صفحه اینستاگرام ملاحظه نماید. با این روش افراد حرفه ای بیشتر به شما اعتماد می کنند و برای همکاری رغبت بیشتری نشان میدهند.
بنابراین ایجاد یک صفحه حرفه ای در اینستاگرام برای هرکسی که در هر نوع کسب و کاری فعال است، ضروری می باشد.
در این صفحه فقط فعالیتهای حرفه ای خود را بصورت یک آلبوم به نمایش بگذارید. از خودتان فیلمبرداری کرده و راهکار بدهید. از سمینارهای که شرکت کردید عکس بگذارید. با افراد حرفه ای در هر صنعت لایو برگزار کنید. از دوستی تقاضا کنید که هنگام فعالیت کاری روزانه از شما فیلم بگیرد. صحنه های زیبای زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
حتما لینک این صفحه را در سایت خود بگذارید و لینک سایت را در بالای صفحه اینستاگرام درج کنید. این صفحه اینستاگرام کاری، کارت بیزینسی و بخشی از وب سایت شما می باشد. بنابراین از بین شبکه های اجتماعی مختلف، صفحه اینستاگرام کاری بسیار مهم می باشد.
نویسنده: محبوبه مظاهری